Kategórie      

Ako nakupovať?

Úvod InfoAko nakupovať?

1. Objednávka tovaru

 

Z menu si vyberte kategóriu s produktami, o ktoré máte záujem. Po kliknutí na zvolenú kategóriu sa položky zobrazia v prehľade s obrázkom, názvom a cenou. Kliknutím na obrázok alebo názov získate podrobné informácie o produkte s možnosťou vloženia do košíka. Ak poznáte niekoho , koho by zaujímali naše produkty, môžete ho priamo zo stránky o danom produkte informovať.

Ak pri tovare nie je zobrazený nákupný košík, znamená to že tovar má rôzne varianty. Kliknite na obrázok alebo názov tovaru a zobrazia sa varianty tovaru ktoré si viete pridať do košíka.

 

V pravom stĺpci hore je zobrazený Váš nákupný košík s celkovou hodnotou nákupu. Nákupný košík si môžete kedykoľvek prezrieť kliknutím na ikonku košíka . Pri prezeraní obsahu môžete meniť množstvo položiek alebo položku z košíka odstrániť. Teraz máte Váš tovar v nákupnom košíku a môžete pokračovať na ďalšiu fázu nákupu, ktorou je platenie.

Pokračujte na "platobné podmienky"

Ak tovar chcete prevziať osobne v predajni kliknite na HOTOVOSŤ.

Ak  tovar chcete aby vám bol tovar zaslaný kliknite na DOBIERKA.

 

Po kliknutí na HOTOVOSŤ vám systém ponúkne IBA OSOBNÝ ODBER V PREDAJNI.

Pri zakliknutí DOBIERKY vám systém dá na výber či chcete tovar doručiť cez Packetu na výdajné miesto alebo kuriérom SPS na adresu.

Následne sa vám zobrazí celková cena objednávky aj s poštovným.

 

Poznámka:

Cez packetu nie je možné zasielať tovar ktorý:

Má minimálne rozmery: 10×7×1 cm.

Má maximálnu hmotnosť zásielky viac ako 5 kg.

Má maximálny rozmer jednej strany zásielky 120 cm.

Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 150 cm (napr. zásielka s 50×50×50 cm rozmerov).

 

Sú to hlavne teče IPSC, LOS a podobne.

Ak pritakomto tovare zaškrtnete packetu, zásielka bude doručovaná SPS zo zodpovedajúcim poštovným.

 

2. Registácia a prihlásenie

 

Nákup v e-shope môžete uskutočniť bez registrácie, ak ste stály zákazník tak sa prihlásite do svojho konta alebo ak ste nový zákazník, môžete si vytvoriť zákaznícky účet. Kliknutím na STÁLY ZÁKAZNÍK, NOVÝ ZÁKAZNÍK alebo NÁKUP BEZ REGISTRÁCIE si vyberiete ako chcete pokračovať v nákupe.

 

Ak ste stály zákazník, prihlásite sa do svojho konta zadaním mailovej adresy ktorú ste zadali a hesla ktoré ste si nastavili pri registrácii.

Ak ste zabudli heslo kliknite na ZABUDOL SOM HESLO a pokračujte ďalej podľa inštrukcií na obrazovke.

 

Ak ste nový zákazník a chete sa registrovať kliknite na NOVÝ ZÁKAZNÍK a pokračujte podľa pokynov na obrazovke.

 

Ak chcete nakupovať bez registrácie kliknite na NÁKUP BEZ REGISTRÁCIE a pokračujte podľa pokynov na obrazovke.

 

V e-shope je možná platba za objednaný tovar pri dodaní tovaru na dobierku. Po predchádzajúcej dohode je možná platba aj a vopred, prevodom na  účet na základe predfaktúry.

 

Pri všetkých troch spôsoboch nákupu je potrebné zašrtnúť  SÚHLAS SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV. Bez toho vás systém nepustí ďalej.

 

Súhlas zo zasielaním informačných mailov zaškrtúť nemusíte, je to nepovinná položka.


Venujte pozornosť vyplňovaným údajom (adresa, telefónne číslo). Ak ich napíšte chybne alebo zámerne nespráne tovar vám nebude zaslaný/ doručený.



Po vyplnení všetkých údajov a zakliknutí súhlasu s obchodnými podmienkami kliknite na POKRAČOVAŤ NA SÚHRN.


Dostanete sa na sumár objednávky kde si môžete skontrolovať objednaný tovar, vyplnené údaje. Ak sa rozhodnete ešte niečo vložiť  do košíka môžete pokračovať v nákupe kliknutím na na tabuľku ktorá sa vám zobrazuje v hornej polovici obrazovky a je zvýraznená.

 

Ak chcete objednávku odoslať kliknite na OBJEDNÁVKA S POVINNOSŤOU PLATBY. Týmto objednávku odošlete do administrácie e-shopu a potvrdenie o objednávke vám príde na mail ktorý ste zadali v regitrácii/objednávke.

 

3. Označenie tovaru v e-shope



Tovar označný SKLADOM je na 90% na sklade. Môže sa ale stať že sa vypredá v predajni a zabudnem ho zmazať z ponuky e-shopu.

V takomto prípade tovar objednám a objednávku vybavím po jeho naskladnení.

 

Tovar označený DODANIE 7-10 DNÍ je na sklade u dodávateľa. Objednávam ho na základe objednávky zákazníka. Dodacia doba býva zvyčajne do 7 dní.

 

Tovar označený DODANIE DO 30 DNÍ objednávam na základe objednávky zákazníka. Objednávky takéhoto tovaru robím začiatkom každého týždňa. Dodanie tovaru zvyčajne trvá cca 14 dní. Záleží tp od toho ako rýchlo mi dodávateľ pošle tovar. Preto tých 30dní...

Ak máte v objednávke takto označený tovar, tovar objednám a objednávka bude vybavená po doručení tovaru od dodávateľa.

 

Ak máte záujem o tovar označený DOSTUPNOSŤ A CENA NA OTÁZKU napíšte mi mail  o ktorý konkrétny tovar máte záujem. Overím jeho dostupnosť a aktuálnu cenu u dodávateľa a informujem zákazníka. Ak súhlasí s cenou, tovar objednám. Zvyčajná doba dodania je cca 2-3 dni.

 

Ak je tovar označený "POŠTOVNÉ ZDARMA" platí to len pre tento tovar !

Ak k takto označenému tovaru pridáte do objednávky ďalší tovar, systém vám automaticky zaúčtuje poštovné !

Ak máte záujem o viac druhov tovaru medzi ktorými je aj tovar s poštovným zdarma, urobte zvlášť objednávku na tento tovar a druhú na zvyšný tovar.

 

 

3. Cena dopravy/ doprava

 

V internetovom obchode je poštovné účtované podľa hmotnosti zásielky. Môžete si vybrať doručenie tovaru prostredníctvom Packety, kuriérom UPS alebo osobný odber na predajni.

Bližšie informácie o cenách dopravy nájdete  v kolónke „DOPRAVA“.

4. Vybavovanie objednávok

 

Tovar doručovaný Packetou je odosielaný každý deň o 11:00*

*Balíky nosím na odberné miesto Packety. Ak mám zákazníka v predajni tak to nemusím stihnúť a balíky odídu až nasledujucí deň...

Tovar doručovaný SPS je odosielaný každý deň o cca 15:30-16:30 - najistejší spôsob rýchleho doručenia.


Ak je predajňa z akéhokoľvek dvôvodu zatvorená, objednávky sa nevybavujú.

Info. o tom či je predajňa zatvorená alebo otvorená si overujte priamo na stránke gdu.sk. Nie na Google alebo iných stránkach !!

 

5. Zákazníci zo zahraničia


Prosím zákazníkov zo zahraničia (najmä ČR) aby, ak majú záujem o nejaký tovar NEVYPISOVALI OBJEDNÁVKU V E-SHOPE a nesnažili sa tam nejakým spôsobom vpísať adresu do iného štátu. Jediné čo tým dosiahnu je to že mi dvyhnú tlak.

Slušnosť káže napísať mail na gdu@gdu.sk "Mám záujem o taký a taký tovar. Som odtiaľ a odtiaľ. Aké sú podmienky aby ste mi ho poslali... Je to taký problém ??


6. Osobný odber

 

Osobný odber objednaného tovaru je možný v predajni GDU na Dénešovej 8 v Košiciach, pondelok - piatok od 10:00 do 17:00, po oznámení zákazníkovi že objednaný tovar je pripravený na odber.

Tovar je na odber pripravený po dobu 10 dní od oznámenia zákazníkovi že má prípravenú objednávku na odber. Ak si zákazník v tejto lehote tovar nevyzdvihne alebo si nedohodne iný termín prevzatia tovaru, objednávka bude stornovaná.

Kontrola spôsobilosti

UPOZORNENIE

Nasledujúce stránky sú určené len odborníkom a podnikateľom v oblasti výroby a predaja zbraní a streliva. Potvrdzujem že som držiteľom zbrojnej licencie alebo zbrojného preukazu.